Refund Policy

すべての販売は最終的なものです

Tickets Leyon は最先端のチケット販売プラットフォームです。イベント主催者によるキャンセル、延期、変更 (日時の変更、部分的な公演、チケットの紛失などを含む) については、当社は一切責任を負いません。

返金ポリシー

Tickets Leyon は、いかなる理由 (日時の変更、部分的な公演、チケットの紛失などを含む) による返金、キャンセル、交換も行いません。したがって、購入を確定する前に、お支払いの詳細を再確認してください。

返金の資格

エンターテイメント イベントがキャンセルまたは延期された場合、Tickets Leyon からの返金の対象となります。返金には銀行手数料が適用される場合がありますのでご注意ください。

Tickets Leyon の返金手順

Tickets Leyon の利用規約に記載されている資格基準を満たしている場合は、全額または一部の返金をリクエストできます。返金額は、適用される政府税、課税、銀行手数料によって減額されます。サービ ス料および手数料は返金されません。払い戻しをリクエストするには、次の手順に従ってください。

  • Tickets Leyon に登録されているメールアドレスから、tickets@leyon.jp にメールを送信してください。
  • メールの件名に「払い戻しリクエスト」と入力してください。メールの本文に詳細(注文 ID、チケット ID、名前、NIC、デビットカード/クレジットカードの下4桁)を含めてください。
  • メールで送信された払い戻しリクエストのみが処理されますのでご注意ください。ソーシャルメディア、WhatsApp、または口頭でのリクエストによる払い戻しリクエストは受け付けていません。

払い戻し手順

払い戻しは、土曜、日曜、祝日/銀行休業日を除く7~14営業日以内にカードに入金されます。払い戻しについてお問い合わせいただく場合は、必ずカードセンターに直接ご連絡ください。連絡先番号はカードの裏面に記載されています。デビットカードの払い戻しを追跡するために、アカウント履歴や銀行取引明細書を使用しないでください。支払いに使用したカードの種類(VISA または MASTER)をカードセンターの担当者に伝えてください。デビットカードのオンライン取引は、支払いに使用したカードにリンクされた銀行口座に返金されます。

クレジットカードの支払いは、該当するカードに直接返金されます。返金は手動で処理され、3~4営業日かかる場合があります。POSマシンで処理される返金とインターネット決済ゲートウェイで処理される返金は、別々のプロセスです。カード所有者は、カードセンターに連絡して上記の手順に従って、返金を追跡する責任があります。

さらにサポートが必要な場合は、tickets@leyon.jp までメールでお問い合わせください。

返金処理中は、ご理解とご協力をお願いいたします。

All Sales are Final

Tickets Leyon is a cutting-edge ticket-selling platform. We do not assume responsibility for any cancellations, postponements, or changes (including alterations in date or time, partial performances, or lost tickets, etc.) made by the event organizers.

Refund Policy

Tickets Leyon does not handle refunds, cancellations, or exchanges for any reason (including changes in date or time, partial performances, or lost tickets, etc.). Therefore, please double-check your payment details before finalizing your purchase.

Eligibility for a Refund

You qualify for a refund from Tickets Leyon if the entertainment event is either cancelled or postponed. Note that bank charges may apply to any refunds.

Tickets Leyon Refund Procedure

If you fulfill the eligibility criteria as outlined in the Tickets Leyon Terms & Conditions, you can request a full or partial refund. Refunds will be reduced by any applicable government taxes, levies, and bank charges. Service charges and handling fees are non-refundable.

To request a refund, please follow these steps:

  • Send an email from the email address registered with Tickets Leyon to tickets@leyon.jp.
  • Use “Request for Refund” as the subject line of your email.
    Include details (Order ID, Ticket ID/IDs, Name, NIC, Last 4 Digits of your Debit/Credit Card) in the body of your email.
  • Please be aware that only refund requests sent via email will be processed. We do not accept refund requests through social media, WhatsApp, or verbal requests.

Refund Procedure

Your refund will be credited to your card within 7-14 working days, not counting Saturdays, Sundays, and public/bank holidays. Always contact your card center directly to inquire about your refund. The contact number is available on the back of your card. Do not use your account history or bank statement to track your refund for Debit Cards. Inform your card center assistant about the type of card used for the payment (VISA or MASTER). Online transactions for Debit Cards will be refunded to the bank account linked to the card used for payment. Credit Card payments will be directly refunded to the relevant card.

Refunds are handled manually and may take 3-4 working days. Refunds processed via a POS machine and those processed through the internet payment gateway are separate processes. As the cardholder, you are responsible for tracking your refund by contacting your card center and following the steps mentioned above.

For further assistance, please email us at tickets@leyon.jp

We appreciate your patience and cooperation during the refund process.

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JPY Japanese yen