Payment and Shipping
お支払いと配送
前払い(クレジットカード、銀行口座、コンビニ、スマホ決済)または後払い(Paidy)からお選びいただけます。
カード決済(StripeまたはKOMOJU経由)
以下のクレジットカードとデビットカードをご利用いただけます。ご注文とお支払いが完了すると、ご指定のメールアドレスにチケットが送信されます。
※当店では、安全なカード決済を可能にする Stripe オンライン決済サービスを導入しております。Stripeは世界中で利用されている決済サービスです。詳しくはこちらのリンクをご参照ください。

銀行口座決済(PayPalまたはKOMOJU経由)
以下の銀行口座をご利用いただけます。


ご注文とお支払いが完了すると、ご指定のメールアドレスにチケットが送信されます。。
※銀行振込でチケットを購入する場合、お客様は合計金額をお振り込みいただき、領収書をWhatsApp(090-3091-3188)まで送信してください。ご注文とお支払いが確認されると、ご指定のメールアドレスにチケットが送信されます。
コンビニ決済(KOMOJU経由)
以下のコンビニエンスストアをご利用いただけます。ご注文→3日以内にコンビニでお支払い→ご入金確認後、ご指定のメールアドレスにチケットをお送りします。
※ご注文時にコンビニ決済受付番号が発行されますので、スクリーンショットやメモ等で保存してご確認の上、ご指定のコンビニでお支払いください。
※no-reply@komoju.com より別途記載のメールアドレスにお支払い案内をお送りします。メールが届かない場合は、キャリアのフィルター設定によるものです。決済番号がある場合はそのままお支払いください。
※決済番号が分からない場合は、再注文を行ってください。再注文時に決済番号が表示されますので、メモやスクリーンショット等で保存してください。
※お支払い後 2 日以内にご入金が確認できない場合は、自動的にキャンセルとなります。
※コンビニ決済(KOMOJU経由)ご注文の返品の際は、当サイトでご利用いただけるギフトカードでの返金のみとさせていただきます。別途発生したKOMOJU決済手数料は返金できません。

スマホ決済(KOMOJU経由)
以下のスマホ決済サービスをご利用いただけます。 注文・決済完了 決済確認後、ご指定のメールアドレスにチケットをお送りします。
※スマホ決済でご購入の場合、お客様の手数料はかかりません。
※LINE Pay残高でお支払いいただいた場合、通常は即時返金されますが、LINE Pay残高への返金が完了するまでに最大24時間かかる場合がございます。
※LINE Pay内カード(クレジットカード、Line Payカードなど)でお支払いいただいた場合返金完了まで何日かかるかはLine Payサポートまでお問い合わせください。
※メルカリや PayPay での返品注文の場合、お支払い方法に応じた返金となります。 商品をキャンセルして返金する場合、即時返金されず、残高反映までお時間がかかる場合がございます。
※PayPay内クレジットカードでお支払いいただいた場合、返金までの日数はカード会社により異なります。
※スマホ決済の詳細については、「LINE Payヘルプ」 「メルカリガイド」 「PayPayヘルプ」をご覧ください。

あと払い/Paidy(KOMOJU経由)
商品到着後にPaidy を通じて代金を支払う方法です。詳しくは Paidy サイト内のご利用ガイドをご確認ください。ご注文→ご入金確認後、ご指定のメールアドレスにチケットをお送りします。
※あと払いでご購入の場合、店舗での決済時には手数料は発生しません。ご利用翌月に請求金額を一括でお支払いいただく際に手数料が発生します。手数料の詳細についてはPaidyの「手数料について知りたい」をご確認ください。
You can choose to pay in advance (credit card, bank account, convenience store, smartphone payment) or pay later (Paidy).
Card payment (via Stripe or KOMOJU)
The following credit cards and debit cards can be used. Once your order and payment are complete, ticket will be sent to the provided email address.
*We have introduced the Stripe online payment service, which allows for secure card payments. Stripe is a payment service used worldwide. Please refer to this link for more information.

Bank Account Payment
The following bank accounts can be used.


Order and payment completed Ticket will be sent to the provided email address.
*When user purchase ticket by using bank transfer method, customer should be transferring total amount and send the receipt to WhatsApp (090-3091-3188). Once your order and payment are confirmed, ticket will be sent to the provided email address.
Convenience store payment (via KOMOJU)
The following convenience stores are available.
*A convenience store payment acceptance number will be issued when you place your order, so please save it as a screenshot or memo, check it, and then pay at the convenience store you specified.
*A payment guide will be sent to the email address listed separately from noreply@komoju.com. If you do not receive an email, it is due to your carrier’s filter settings. If you have a payment number, please make the payment as is.
* If you do not know the payment number, please reorder. The payment number will be displayed when you reorder, so please save it as a memo or screenshot.
*If payment is not confirmed within 2 days of payment, it will be automatically cancelled.
*Convenience store payment (via KOMOJU) When returning an order, we will only refund you with a gift card that can be used on this site. Separate KOMOJU payment fees cannot be refunded.

Smartphone payment (via KOMOJU)
The following smartphone payment services are available. Order and payment completed After payment is confirmed, ticket will be sent to the provided email address.
*There are no fees for customers when purchasing with smartphone payment.
*If you pay with your LINE Pay balance, the refund will usually be made immediately, but in some cases, it may take up to 24 hours for the refund to be completed to your LINE Pay balance.
*If you pay with a card within LINE Pay (credit card, Line Pay card, etc.), please contact Line Pay support to find out how many days it will take for the refund to be completed .
*In the case of a return order with Mercari or PayPay, the refund will be made according to the payment method. When the product is cancelled and refunded, the refund will not be made immediately and it may take some time for the balance to be reflected.
*If you pay with a credit card within PayPay, the number of days it will take for the refund to be made will vary depending on the card company. *For more information about smartphone payment, pleasesee “LINE Pay Help” , “Mercari Guide” , and “PayPay Help” .

Deferred payment/Paidy (via KOMOJU)
This is a method to pay the price through Paidy after receiving the product. For details, please check the usage guide on the Paidy website.
Order → After payment is confirmed, ticket will be sent to the provided email address.
*If you purchase using deferred payment, there is no fee incurred when you settle at the store. A fee will be charged when you pay the bill amount in one lump sum in the month following use. For more information on fees, please check Paidy’s “I want to know about fees” .